Kategoryzacja
Pojemność
16 osób
Powierzchnia obiektu
170 m2
Powierzchnia ogrodu
300 m2
OPIS OBIEKTU ZAKWATEROWANIA: - Obiekt noclegowy znajduje się w nadmorskiej miejscowości Brist przy ulicy Peča 13a, między miejscowościami Ploče i Makarską - Przed obiektem znajduje się 5 miejsc parkingowych dla samochodów, a 40 m od obiektu znajduje się również miejsce parkingowe dla pojazdów o długości do 10 m - Za obiektem znajduje się miejsce do grillowania wyposażone w wbudowany grill, wodę, prąd, drewno i sprzęt - Na 1. piętrze znajdują się: Apartament (1) dla 4 osób 44 m2, Apartament (2) dla 5 osób 38 m2, Apartament (3) dla 3 osób 25 m2 - Na 1. piętrze znajduje się również zadaszony taras o powierzchni 25 m2 z widokiem na morze, na którym znajdują się 3 stoły i 13 krzeseł - Na 2. piętrze znajdują się: Apartament (4) dla 2 osób 23 m2, Pokój (5) dla 2 osób 21 m2 - Na 2. piętrze znajduje się jest również odkryty taras o powierzchni 24 m2 z widokiem na morze, na którym znajdują się 2 stoły i 8 krzeseł - Odległości do plaż: 70 m w poziomie i 17 m w pionie w linii prostej, minimum 170 m pieszo, minimum 700 m samochodem OPIS METODY PRACY: - Sprzedajemy nasze lokalne produkty: oliwę z oliwek, migdały w łupinach, dojrzałe i suszone figi - Wynajmujemy krótkoterminowe kwatery turystyczne w sezonie letnim od 15.6. do 15.9. co roku - Aby móc zarezerwować nocleg, należy wysłać prośbę 10 lub więcej dni przed rozpoczęciem pobytu - Nie przyjmujemy gości ze zwierzętami, ponieważ mogą one przeszkadzać innym gościom - Obiekt jest dostępny dla gości od godziny 14:00 do 22:00 w dniu przyjazdu do godziny 8:00 do 10:00 w dniu wyjazdu - Zgodnie z regulaminem obiektu zabrania się hałasowania w godzinach 14:00 do 16:00 i 23:00 do 8:00 - Wszyscy goście, z wyjątkiem gości z pokoju (5), mogą bezpłatnie korzystać z pokoju grillowego w godzinach 10:00 do 12:00, 17:00 do 19:00 lub 20:00 do 22:00 - Goście są witani czystą pościelą i 1 małym ręcznikiem na osobę, a zmiany w trakcie pobytu są wymienione poniżej - W przypadku pobytów od 1 do 13 dni obowiązuje zasada, że pościel i ręczniki nie są zmieniane w trakcie pobytu - W przypadku pobytów od 14 do 20 dni obowiązuje zasada, że pościel i ręczniki są zmieniane raz, od 7 do 10 dnia - W przypadku pobytów trwających 21 dni lub dłużej pościel i ręczniki wymieniane są co 7 dni w dniu tygodnia wybranym przez gościa, ale nie w niedziele - W przypadku pobytów trwających 21 dni lub dłużej pościel i ręczniki wymieniane są co 7 dni w dniu tygodnia wybranym przez gościa, ale nie w niedziele - Jeżeli goście poproszą o częstszą wymianę pościeli niż zwykle lub będą potrzebowali dużych ręczników, zostanie to dodatkowo obciążone CENA I SPOSÓB PŁATNOŚCI: - Całkowita cena pobytu = (sprzątanie 4 EUR/m2 + pobyt – wyjazd we wtorek lub środę) x (1 + suma odpowiednich korekt cenowych w % / 100) - W przypadku pobytów trwających 1 – 3 dni cena wzrasta o + 30%, a w przypadku pobytów trwających 10 – 30 dni cena spada o - 10% - Korekta ceny w % ze względu na liczbę osób = 25% x (liczba osób – oferowana pojemność) / oferowana pojemność - Zniżka jest udzielana za wpłatę z góry - X% przez X miesięcy (0,3 < X < 15) od zapytania o zakwaterowanie do rozpoczęcia pobytu - Zniżki za długość pobytu, dla mniejszej liczby osób i za zaliczkę sumują się tak, aby najwyższy rabat mógł wynieść - 38% - Cena zawiera: podatek i opłatę klimatyczną, sprzątanie obiektu przed przyjazdem, korzystanie z obiektu zgodnie z regulaminem obiektu, pościel, klimatyzację, bezprzewodowy dostęp do Internetu (Wifi), telewizję satelitarną, jedno miejsce parkingowe na apartament/pokój, korzystanie z 2 tarasów wspólnych dla wszystkich gości, korzystanie z miejsca do grillowania dla wszystkich gości z wyjątkiem gości w pokoju (5) - Płatność dokonywana jest częściowo jako zaliczka, a reszta do pełnej ceny płatna jest gotówką pierwszego dnia pobytu, ponieważ nie akceptujemy kart ZMIANA DATY, ANULOWANIE REZERWACJI I ZWROT ZALICZKI: - W przypadku anulowania rezerwacji zwrócimy Ci 100% zaliczki, gdy tylko podasz nam numer swojego konta bankowego - Jeśli chcesz zmienić datę rezerwacji, a my możemy zaproponować Ci nowy termin w tym samym sezonie, który Ci odpowiada, to stara rezerwacja zostaje anulowana poprzez zaakceptowanie przez Ciebie faktury proforma na nowy termin rezerwacja, a 100% zaliczki staje się zaliczką na poczet nowej rezerwacji - Jeśli chcesz zmienić datę rezerwacji, a my nie możemy zaoferować Ci nowego terminu, który Ci odpowiada, możesz zachować istniejącą rezerwację lub ją anulować i uzyskać zwrot zaliczki zgodnie z poniższymi zasadami - Jeśli anulujesz rezerwację przed 1 maja, zwrócimy 75% zaliczki, gdy tylko podasz nam numer swojego konta bankowego - Jeśli anulujesz rezerwację od 1 maja do 25 dni przed zarezerwowaną datą, zwrócimy 50% zaliczki we wrześniu tego samego roku - Jeśli anulujesz rezerwację na mniej niż 25 dni przed rozpoczęciem zarezerwowanej daty, zwrócimy 25% zaliczki we wrześniu tego samego roku - Jeśli nie anulujesz rezerwacji i nie przybędziesz w zarezerwowanym terminie, tracisz prawo do zwrotu zaliczki
Podatek turystyczny
Wliczone w cenę
Zameldowanie
od 14:00 godz.
Wymeldowanie
do 10:00 godz.
Zaliczka (depozyt)
40% pełnej ceny z góry jako depozyt
Zasady anulowania rezerwacji
Metody płatności
Gospodarz Basic
Reklamodawca od 2020.
Ostatnie logowanie
: 04.03.2025.
Wyświetleń reklam: 21457
Polecane zakwaterowanie
Destynacja Brist